
Opgave
Når to bliver til én
Når to kæder bliver til én, er der selvfølgelig brug for en del kommunikation til brugerne/medlemmerne. Herudover er der alle de synlige forandringer, som fuldender oplevelsen af en ny kæde – en ny identitet.
Da SATS opkøbte Fitness.dk, blev der derfor sat gang i en omfattende rebrandring af samtlige kædens klubber i Danmark, der alle har fået en makeover. Her blev vi kontaktet.








Løsning
Nyt look med power
Det nye look signalerer POWER og giver samtidig et nutidigt look. Farver og print på væggene skaber en energifuld atmosfære, der sammen med folie på glas og wayfinding, indkapsler den nye visuelle identitet i et gennemgående visuelt miljø.

Resultat
Ny identitet skaber visuel værdi
Brandet har af SATS´ kreative bureau fået et visuelt løft i form af nyt logo, stil og farver. Med vores praktiske erfaring og viden, tog vi den nye identitet og tilpassede den enkelte klub. Hvorefter vi har produceret kilometervis af dekorationer, som vores stærke montørhold i en nøje afstemt tidsplan har eksekveret og monteret rundt om i Danmark.
Vores projektledere planlagde fra dag til dag ud fra december vejrudsigten, så SATS var sikret en effektiv udrulning. Målet om rebrandingen, inden udgangen af 2018, blev indfriet, og kunne koordineres med deres rebranding-kampagne mod målgruppen.



Hvordan kan vi hjælpe?
Lad os hjælpe med at skabe de optimale rammer for jer og jeres kunder.
Peter Krejlund
Head of Commercial Partnerships
+45 20 19 45 50
krejlund@effection.dk